Bakan Gürlek'ten Sandıklı, Serik ve Suşehri'de Ağır Ceza Mahkemeleri Kuruldu
Bakan Gürlek, Sandıklı, Serik ve Suşehri'de yeni ağır ceza mahkemelerinin açıldığını duyurdu; bu adım yargı sisteminin bölgesel güçlendirilmesini hedefliyor.
08.05.2026 21:43
İçişleri Bakanı Gürkan Gürlek, Sandıklı, Serik ve Suşehri illerinde ağır ceza mahkemelerinin faaliyete geçtiğini açıkladı. Yeni mahkemeler, bölgedeki ciddi suçların daha etkili ve hızlı bir şekilde yargılanması amacıyla kuruluyor.

Kurulan mahkemeler, aşağıdaki ilçelerde hizmet verecek:
- Sandıklı (Afyonkarahisar)
- Serik (Antalya)
- Suşehri (Sivas)
Bu adım, yerel güvenlik güçlerinin üzerindeki baskıyı azaltmayı ve yargı süreçlerini bölgesel düzeye taşıyarak adaletin daha erişilebilir olmasını amaçlıyor.

Mahkemelerin açılışı, yerel yönetimlerle koordineli bir şekilde gerçekleştirildi ve vatandaşların güvenliğine yönelik uzun vadeli bir stratejinin parçası olarak değerlendirildi.
Etiketler:
Yazar:
Yorumlar (0)
İlginizi Çekebilecek Haberler
Son Haberler
Deri Üzerinde İkinci Bir Başlangıç: Vera Tamenova ve Cover-Up’ın Değişen Dili
Türkiye’de Dövme Sanatı Görünürlük Kazanırken: Nursultan Aimurzin’in Sinematik Realizmi
Şanlıurfa’da 4,25 kg Skunk Ele Geçirildi: 5 Şüpheli Tutuklandı
Safranbolu’da Fren Arızalı Dolmuş Park Halindeki Araca Çarptı, 1 Yaralı