Reklam Alanı
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Güler'den Sağlık Durumu Hakkında Açıklama
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler, geçirdiği rahatsızlık sonrası sağlık durumunun iyi olduğunu ve görevlerine devam edeceğini belirtti.
30.04.2026 22:35
Güler'in Sağlık Açıklaması
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler, son günlerde yaşadığı rahatsızlığın ardından yaptığı açıklamada, sağlık durumunun tamamen yerinde olduğunu vurguladı. Başkan, tedavi sürecinin sorunsuz geçtiğini ve günlük programına kaldığı gibi devam edeceğini sözlerine ekledi.
Reklam Alanı

Açıklamanın Detayları
Başkan Güler, açıklamasında şu noktalara değindi:
- Rahatsızlığının hafif bir grip benzeri bir durum olduğu;
- Doktor kontrolünün düzenli olarak yapıldığı;
- Sağlık raporunun olumlu sonuçlandığı;
- Şehirdeki hizmetlerin aksamadan sürdürüleceği;
- Vatandaşların endişe etmemesi gerektiği.
Güler, ayrıca Ordu halkına desteklerinden dolayı teşekkür ederek, “Sağlığım yerinde, Ordu’yu daha iyi hizmetle buluşturmak için çalışmaya devam edeceğim” dedi.
Reklam Alanı
Reklam Alanı
Etiketler:
Yazar:
Yorumlar (0)
İlginizi Çekebilecek Haberler
Reklam Alanı
Son Haberler
Deri Üzerinde İkinci Bir Başlangıç: Vera Tamenova ve Cover-Up’ın Değişen Dili
Türkiye’de Dövme Sanatı Görünürlük Kazanırken: Nursultan Aimurzin’in Sinematik Realizmi
Şanlıurfa’da 4,25 kg Skunk Ele Geçirildi: 5 Şüpheli Tutuklandı
Safranbolu’da Fren Arızalı Dolmuş Park Halindeki Araca Çarptı, 1 Yaralı